AdSense Top

сряда, 28 януари 2009 г.

"Професионализмът" на МВР и неговите шефове.

Вчера се разигра поредния фарс. И този път услужливи медии се хванаха на хорото. Почти два часа бяхме свидетели на събитие, което беше охарактеризирано като "похищение" на автобус от човек, който е известен в Интернет средите с крайните си, изключително нетолерантни и груби коментари.

За мен бе странно, как от лична драма, свързана с "помятане" на неговата приятелка, нещата преминаха през "опит за убийство" на същата, но кулминираха в самореклама на Атила пред Миролюба Бенатова по БТВ, когато той, в момента, в който го арестуваха, викаше: "Аз съм Атила от Интернет форумите" или нещо подобно.

Освен това, много странно ми беше защо, вместо да има добре обучени и яки момчета с маски, го арестуваха двама квартални от патрулката, на пределна за полицаи възраст и с физически данни доста неприемливи за полицаи.

Странен бе за мен и крайният непрофесионализъм да допуснат журналистката толкова близо до арестанта, още докато го закопчаваха, без никой да провери чантата, която той остави на 2-3 метра преди да се предаде. При условие, че преди това той беше заплашвал с бомба.

Най-странно обаче е това, че цялата тази драма, преминала в пародия, се разигра само няколко дни след като се зашумя против подслушването в Интернет. И хоп! Изкача Атила, който сипе расистки и други заплахи в Интернет, отвлича автобус с 39 души и се предава, крещейки пред камерите: "Аз съм АТИЛА от Интернет форумите!.."

Г-н Миков, след като свидетелите почнаха да измират на път към и от разпит, след побоя над протестиращите, след съпротивата на Интернет общността срещу опитите Ви да прокарате законодателна промяна в полза на тотално подслушване в Интернет, подобен фарс, разиграл се вчера в медиите, изглежда, меко казано, СЪМНИТЕЛНО и съшит с бели конци. Не мислите ли?

Няма коментари:

Публикуване на коментар