AdSense Top

неделя, 26 декември 2010 г.

Още ли помните убитата бяла мечка?

Снимка: www.stoilov.org
Вие помните ли убитата от Венцислав Георгиев бяла мечка? Аз да! От тогава не купувам продукцията на БЕЛЛА.

Това са продуктите на БЕЛЛА (за пълния им списък кликнете тук):
Снимка: www.stoilov.org

Собственикът на БЕЛЛА има около 3000 работника, които са му заработили едни излишни 60 хиляди долара, изхарчени за убийството на бялата мечка... 

Затова реших да бойкотирам продуктите на Белла, собственост на този човек!

Търсейки продукти, които не са собственост на Венцислав Геогиев, попаднах на едни много хубави кори, пловдивско производство.

Изненада за мен беше, че ги няма в големите софийски магазини. Звъннах на производителите, които разговаряха деликатно, но за мен не остана съмнение, че въпросният авджия, освен, че отстрелва бели мечки, играе нелоялно на пазара. Производителите на конкурентните продукти на БЕЛЛА не могат да стигнат до големите търговски вериги в София (БИЛЛА, ФАНТАСТИКО, КАУФЛАНД). Там тяхната продукция трудно може да бъде намерена. Уверен съм, че това става със знанието на В. Георгиев.

Корите на Голдис фудс енд дринкс ООД могат да бъдат купени (до колкото аз знам) само в магазин Carrefour в София.






11 коментара:

  1. Добре припомняш и добре правиш бойкот.
    Защото аз не помня...
    Включвам се.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз помня.За съжаление при нас не съм виждала от тези,но има много други,пак добри,алтернативи.А колбасите им и без друго са в дъното на класацията за моя вкус.

    ОтговорИзтриване
  3. Пловдивските фини кори бяха първите, които някога, по време на соца, излязоха на пазара. И тогава трудно се намираха. А тези на Бела не са нищо особено, навсякъде има малки производства, чиито кори не са по-лоши. Присъединявам се към бойкота, Асене.

    ОтговорИзтриване
  4. Бог нищо не вижда, защото не съществува. И аз се включвам в бойкота.

    ОтговорИзтриване
  5. Също и в Пазарджик, но наистина след голямо търсене :) Ако не се лъжа, освен Цариградски, същата фирма предлага и Одрински кори. Аз Белла не купувам по ред причини! Но пък както се казва, възможностите даже са и по-вкусни - баницата, направена с тези кори, ми напомни за бабината баница :)))

    ОтговорИзтриване
  6. БЕЛЛА имат агресивна политика. Продават по-евтино и си взимат от търговските вериги непродадената стока с изтекъл срок на годност, затова и търговците ги предпочитат. Докато например КЕН нищо не взимат и всичко е за сметка на търговеца. Естествено, че търговеца ще предпочете пълна витрина с БЕЛЛА, отколкото няколко продукта на друг производител.

    ОтговорИзтриване