AdSense Top

вторник, 13 септември 2011 г.

Цачева: Престъпление има, ама не съвсем...

Направих си труда да извадя цитат от интервюто на председателя на Народното събрание, г-жа Ц. Цачева пред бТВ, в което в рамките на няколко секунди тя казва, че деяние, подобно на това, на Плевнелиев и Цветанов, скрили сигнал за искан и предлаган подкуп, е престъпление и, в същото време отрече да го е казвала, с думите "Не съм казала такова нещо!..."

Вижте видеото, след стенограмата от тази част на разговора с нея:

В. Николаев, Ани Цолова: Не, не. Не Ви питам за фактите. Питам ако някой на Вас ви предложи рушвет като председател на парламента, Вие, ако не уведомите прокуратурата и полицията, писмено, със сигнал, укривате ли престъпление? Това е въпросът.


Цачева: Аз съм давала възможност не веднъж в своята работа до момента, че винаги, когато съм получавала сигнали, в това число и анонимни, след като са пуснати в пощенската ми кутия, правя препратка към искането за референдум за нова Конституция от активисти на РЗС, съответно съм уведомявала компетентните органи…

В. НиколаевАко не го бяхте направили нарушение ли е на закона? Укривателство ли е?

Цачева: Да!

В. Николаев: Да?!

— За мен е, след като аз разполагам с такива данни, макар и те да не носят… Това е моят прочит на нещата…

В. Николаев, Ани Цолова: Има прочит на закон, не мой, Ваш, на г-н Цветанов… Той не е ли един просто? Вашето мнение е, че има престъпление ако не се обяви?

Цачева: Не съм казала такова нещо!… Повтарям! Не познавам фактите и не желая да коментирам в ролята си на председател на народното събрание други институции… Не е коректно това нещо…
Ето и самото видео:

 

1 коментар:

  1. Демек:

    - Укривателство ли е?

    - Да!

    Престъпление ли е?

    - Не!

    Извод:

    внимавайте за кого гласувате -)!

    ОтговорИзтриване