AdSense Top

сряда, 1 юли 2009 г.

Две кампании, един град.

След силното, честно и червено рамо, което кметицата удари на Лечева и компания в Перник, дойде ред на самата партия-столетница да демонстрира пълна липса на въображение и да вкара в играта целия арсенал миришещи на нафталин методи на политическа агитация. Всъщност, методите миришат не на нафталин, а на бира и кебапчета. Бяхме позабравили съборите на Бузлуджа, безплатните кебапчетата и капачките за буркани, но ето, че Бесепето отново демонстрира цинизъм по отношение на своя електорат, като го кани на Караоке Бир Фест. Надявам се, че ще има на корем от всичко и без пари. Да се спази стилистиката... :-)



Аз обаче залагам на друг метод - личен контакт и разговор с всички. Правя го вече втора седмица. На площада пред Синдикалния дом видях почти всички кандидати на останалите партии. Разходиха по един костюм из площада и не стиснаха нито една ръка, разчитайки на добре разработените до сега механизми, с които Перник е печално известен (Подсещам ви за изказването на бивш зам. министър на МВР, който през 2007-ма спомена за 4 милиона лева, използвани за купуване на 15 хиляди гласа в града.) Oldies but goldies методите явно работят: нахранваш електората, даваш му бира, сплашваш го, че ще му сменят имената, пускаш няколко лафа за терористите-фундаменталисти, а ако и това не помогне, го удряш на молба към подчинените, белким някой ти вдене... Ако трябва и от ареста излизаш, нали си кандидат с имунитет...

Да се върна на "моя" метод. Срещам се с избирателите лично. Разговарям с тях и ги моля да ни подкрепят. Да ни гласуват доверие. Без съмнение, ЗЕЛЕНИТЕ стават все по-популярни сред младите, но не само те ще гласуват за нас. Хората от снимките са доказателството! :-)

А, изборът, както се казва, е Ваш! :-)

1 коментар: