AdSense Top

сряда, 15 юли 2009 г.

Цецка демократката


Снощи, в телевизионно интервю,
Г-жа Цецка обяви, че до 1989 г. е била член на БКП, но в същото време заяви, че е "демократ по убеждение".

Тези дни стана известен и друг факт, показателен за алтернативата на "ЕВРОПЕЙСКО РАЗВИТИЕ на БЪЛГАРИЯ", който ГЕРБ-ерите предлагат. Г-жа Цецка работела в плевенската община, като юрисконсулт, а в същото време представлявала трети лица, в правните им претенции срещу общината. С това тя влиза в конфликт с Г-н Зеленогорски, кмет на град Плевен, който сигнализирал адвокатската колегия в града. Г-жа Цецка, окрилена от подкрепата на ГЕРБ, а вижда се и на г-н Борисов лично, след като я назначи за шеф на Парламента, с думите (цитат на "Дневник"):
"Тя е победила в Плевен близо два пъти Румен Петков и три пъти партията на Найден Зеленогорски. Юрист, 52-годишна, семейна, авторитетна... Имаме няколко варианта, но аз специално по-лесно работя с жени, а и българските жени по-добре се представят в Брюксел".
не се притеснява от всичко това и, като "демократ по убеждение", а вероятно и по рождение, се впуска в изборната надпревара и отвява няколко пъти противниците, окрилена народната любов и доверие.

Неясно остава само дали схемата, която г-жа Цецка е прилагала, като юрист в плевенската община, представлявайки в съда лица по въпроси, противоречащи на интересите на кметството, както и "убедеността на демократ" нямат един и същи корен: членството й в БКП до 1989 г?..

Защо ли ми се струва, че Гражданката за Европейско Развитие на България, г-жа Цецка, не дава никаква алтернатива на случващото се в България напоследък? Ще ми бъде интересно да разбера, но за съжаление, това ще стане след поредния 4-годишен експеримент, в който 39.72% от избирателите ни набутаха.

снимки: ГЕРБ и ВЕСТИ.БГ

2 коментара:

  1. Не съм от типовете хора дето ще седнат да пишат отговори на постове от подобен род, но това ме утепA. Не познавам госпожата и едва ли ще се запозная с нея, не за друго, но политиката не ме вълнува. Не я следя (политиката), а и телевизия не гледам. Честно! Обаче тези проценти посочени долу, че някой бил виновен, че е гласувал е меганелепо. колко много ще страдаме и т.н. А колко алтернативи имаше на миналото управление представенти на тези избори?

    Аз ГЛАСУВАХ и не ме е яд, че спечели друг, защото съм дал 100%, това което се иска от мен в този ден. Просто отидох и пуснах 2 бюлетини по убеждение.

    А колкото за нея то и да пишеш и да не пишеш тя няма да дойде и да каже: "Абре, Асене, прав си мамамустара, дай да мина малко към сливенския, че да ми е чиста съвестта." Всеки прави на работното си място това, което му позволяват отгоре. Think about it.

    ОтговорИзтриване
  2. Стояне, благодаря, че въпреки, че не четеш постове "от подобен род", си го прочел.

    Не казвам, че някой е виновен. Не. Просто критериите на тези 39.72% са принизени до толкова, че да гласуват за един очевидно некомпетентен човек, който на третия ден след като видя истинските измерения на политическия диалог и действия взе да се изнервя, имитира и почти заплашва... Толкоз по въпроса. Чалгата и политиката се сляха в една "алтернатива" за европейско развитие. Не е моята, за съжаление.

    ОтговорИзтриване