AdSense Top

събота, 4 юли 2009 г.

Кючеци, кебапчета, кампании...


Приключи предизборната кампания. Бързам да напиша няколко реда преди 24:00, за да спазя Закона и да не агитирам в изборния ден. Неизбежно е да започна с любимата ми тези дни тема: политическата мимикрия. Какво стана днес? Мажоритарният кандидат на Коалиция за България, Весела Лечева, продължава да баламурка перничани с бира, изтъркани шлагери и безплодни кампании "аз съм приятел, не на насилието". Така и не можах да си обясня защо е необходим този маскарад? Защо просто не дойде за толкова дни на площада да разговаря с избирателите? Нали иска тяхното доверие? Смята ли, че празни призиви срещу насилието и стикерчета "аз съм приятел" ще са достатъчни, за да спечелят тези, които не биха гласували за столетницата? Защо не отправи по-политически призиви? Например: Ще спра заменките! Ще спра корупцията! (а-ла Дончева и корупцията в софийската община) Нещо подобно... А, тя, барабар с целия й щаб какво измислиха? "Аз съм приятел!" Ми, и аз съм приятел. И съм срещу насилието, даже съм вегетарианец по тази причина! Гласувайте за мен! :-)

Не разбирам и друго! Защо Президентът на всички българи, дето наскоро обиди мажоритарните кандидати, наричайки ги "доверени и послушни" на партиите си, сега много доверено и послушно подкрепи кандидата на една партия, играейки баскетбол с Енчев и разни спортни величия... Аааа, сещам се! Станишев се оплака, че кампанията била само плюене. Каза го на фона на най-гадния черен пиар, организиран някога в България от... НЕГОВАТА ПАРТИЯ. :-) Ето защо Президентът реши да покаже как се прави "позитивна кампания" на недоверена и непослушна мажоритарна кандидатка. Браво, Президенте! Хитро!

От другата страна на площада, под кръшните звуци на ориенталска музика, фенове на Миньор празнуваха годишнина на клуба, но, естествено със скандирания за "Лидер". Сигурно някои утре наистина ще откликнат на "молбата" на шефа и ще практикуват "феодален вот" утре сутрин. От този "хепънинг" нямам снимки.




Ще приключа с няколко лични снимки. Въпреки кючеците, кебапчетата и караокето, кампанията на ЗЕЛЕНИТЕ и днес бе успешна. Мнозина и днес обещаха да ни подкрепят с гласа си! С номер 12 в бюлетината, ЗА ДА ОСТАНЕ ПРИРОДА И ХОРА В БЪЛГАРИЯ! ВЯРВАМ ИМ! ;-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар