AdSense Top

сряда, 8 юли 2009 г.

Избирателите за нас

Позволявам си да публикувам няколко писма, които получих от избиратели на ЗЕЛЕНИТЕ:

Здравей, Асене,
Аз бях първият гласувал в в моята секция. Гласовете ми бяха за теб, защото ти постъпи коректно спрямо твое обещание и това много ме впечатли. Макар че нямах никаква представа що за човек си в обществото аз гласувах първо за теб и после за зелените...

Тъй като се интересувам най-вече да остане природа в България и вярвам, че би трябвало винаги да има политически коректор в това отношение аз ще се радвам начинанието да продължи и ще имаш моята подкрепа!
Очаквам с интерес информация за по нататъшни ходове...

Поздрави, С.С.

Друго:

Здравей, Асене!

Аз мога да се похваля, че подкрепих зелените, а знам и за други близки хора. Мисля, че зелените имат много голям потенциал и в бъдеще ще се радват на все по-голяма подкрепа! България има нужда от силни зелени и разчитаме, че няма да се откажете в началото на пътя! Надявам се, че резултата няма да ви обезкуражи, а напротив - ще ви вдъхне сили и увереност, че зад "зелената" идея застават все повече хора. Бих се радвала следващия път да се включа в инициативи на зелените. Пожелавам ви дръзновение и вяра - друг път няма, щом има отдадени на идеята хора. Благодаря ,че ви има!

Миглена Ч.

Последното писмо, което искам да цитирам:

Добър вечер, г-н Генов,
пише Ви Ивайло К. Вече доста пъти се засичаме аз и приятелката ми с вас, днес се снимахме заедно.

Естествено моите виждания съвпадат с вашите.

Аз съм специалист Агроном-растителнозащитник.

Боли ме за това, че имаме:

-уникалното българско кисело мляко, японците купуват бактерийте и произвеждат "продукта на младостта" в над 70 вида разновидности.

-уникалното етерично розово масло от Rosa Damascena Mill., което е еталон за световно качество, едновременно с това производството у нас загива.

-уникални сортове български вина, оценени от чуждестранни милионери, които са купили и засадили стотици декари.

-уникални местности, които биват посещавани от чуждестранни туристи(един простичък пример - моето село Павел баня. Там е пълно с турски туристи, които на евтини цени се възползват от единствените по рода си лековити минерални извори. Отново чуждите фирми са се заели да реставрират градът на тракийските царе, намиращ се на дъното на язовир Копринка. Докато местни иманяри ограбват ценностите и ги дават за износ.).

-уникалните обичаи и празници, традиции и легенди...

-уникална и автентична митология, за която малцина знаят че съществува.

Ще ми се да засегна темата за продадените на безценица цели села в Стара планина на чужди бизнесмени за да развиват бизнес у нас. За това че не съумяхме да създадем Агроземеделие, биоземеделие-биологични продукти и тн. Агрокъщи, където един чужденец, би видял наши носий, зеленчуци с местни сортове, местна баница и други млечни продукти, битов стил на обзавеждане, запознаване с българската история-нашата същност.

Също така темата за земеделието, ограбените земеделски производители, които бяха принудени да фалират.

Спечелените проекти в сферата на земеделското производство, и съответно парите от Еврофондовете, не от друг а от Бизнесмени и мутри.

А младите вече избягаха, останаха старите, мутрите и проститутките...

Дано световната криза която засегна развитите страни и остави без работа там-заселилите се българи, да ги накара да се върнат обратно.
Наистина сега е времето да спечелим ние младите!

С уважение:
Ивайло Н. К.
Имам и други подобни мнения в пощата си, но нека не бъда разточителен от към обем на този текст. Тези три писма са обобщение на другите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар