AdSense Top

петък, 21 октомври 2011 г.

Платихте си, за да ви промият мозъка. Сега гласувайте!

Избирателната активност през 2009 г. бе 60.20%. Толкова гласуваха. От тях, ГЕРБ спечели и формира мнозинство с 39.72%. Така, в абсолютна стойност, с гласовете на 24% от всички, с право на глас и с подкрепата на 5.6% от общия брой избиратели, гласували за Атака, ГЕРБ си осигуриха безметежно 4 годишно управление, осеяно с ежедневни медийни клоунади и откровено глупави изказвания на техния лидер...

С думи прости, 29.6% от всички българи с право на глас овластиха две политически недоразумения. Не само ги овластиха, но им дадоха правото да вкарат в партийните си каси повече от 20 милиона годишно.

Думата ми е за друго! Думата ми е за това, че вдругиден ще се проведат вероятно най-опорочените избори след тези, на 10 и 17 юни 1990.

Ще ги опорочат по няколко фрапантни начина. За пример може да бъде дадено тоталното медийно табу върху алтернативни политики, тези и мнения, наложено с пълната комерсиализация на кампанията чрез плащане за отразяване. Табу, наложено от ГЕРБ, въпреки предложенията на неправителствения сектор и извънпарламентарните партии в обществените медии да бъде забранена платената политическа реклама. Така ГЕРБ докараха кампанията до следните абсурди:
  1. На гостите в студиата им се забранява да споменават имена на партии, коментирайки политическия процес, а в хода на предизборната кампания, печатните медии са стигали до цени от 25 и повече хиляди лева за едно отразяване. 
  2. Вторият абсурд е, че дебат практически нямаше. Имаше набедени за фаворити и потенциални победители, имаше и такива, на които вместо добър ден им подаваха ценоразписа.
Дебат нямаше, защото медийният картел на Пеевски и Цв. Василев, в чиято банка са над 60% от парите на държавата, осигуриха безпрецедентен комфорт на Борисов и обкръжението му.

Не стига това, но по всички данни, комерсиализацията на кампанията в медиите е достигнала нечувани до сега размери. Размери, в които рискът избирателите да бъдат подведени от естеството и качеството на информацията за политиците и партиите, е огромен, дори неизбежен.

снимка: www.ataka.bg
Това означава, че 70% от българите, които не са гласували изобщо, или не са гласували за коалицията на ГЕРБ с Атака, плащат ежегодно 20 милиона, за да бъдат лъгани. Означава, че милионите, излети в долнопробна политическа пропаганда в медиите, са дошли от техния джоб. Това означава, че 70% от българите, с право на глас, си плащат за да ги манипулират. Плащат си, за да слушат нелепиците на Борисов от малкия екран и откровено налудничавото кресчендо на Сидеров.

Означава, че ако не гласуват сега, през следващите 2 години и ще са солидарно отговорни за ситуацията с тези, която овластиха ГЕРБ и Атака преди две години...

Това е първият начин, по който се опорочава кампанията. Другият е ЦИК. За ЦИК утре. В деня за размисъл...

А за изборите — аз ще гласувам. Ще гласувам с №32 в София, за да се опитам да разбия престъпния политически картел.

Моята съвест е чиста! Вашата я оставям на вас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар