AdSense Top

четвъртък, 18 юни 2009 г.

АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ ЗА ЗЕЛЕНИТЕ II

Краси Проданов, журналист:
"...Понякога на човек му се иска да гласува със сърцето си! За начина, по който живее! И именно от тази гледна точка ЗЕЛЕНИТЕ са много силни, защото при тях просто и СЪРЦЕТО Е ЖИВО!.. При положение, че се появи такъв човек [депутат на Зелените], някак си статуквото изведнъж много рязко ще се промени! Ще започнат да се защитават такива неща и да се прокарва политика, която не е позната до тук в България!"



Краси Проданов:
"...Много е трудно човек да преодолее усещането, че политиците ни играят в една голяма игра на офшорка и когато се появи нещо истинско, което да наруши тази система, човек в първия момент сякаш занемява и се опитва да прецени то струва ли си наистина? там се пречупих и аз самият... Много дълго бях в изборна депресия. Не съм гласувал! Дали се губи този глас? Няма как да се изгуби, щом аз не се губя!"



Димитър Делчев, художник: "...Симпатизирам на Зелените, защото това са едни млади, амбициозни хора! Неопетнени до сега! Не смятам, че ако гласувам за Зелените моят глас ще отиде напразно! Убеден съм, че това ще бъде избор на много млади хора. Хора, които очакват нещо за в бъдеще!"



Ако ви харесват клиповете, гласувайте за тях в моя профил в Svejo.net!

1 коментар: