AdSense Top

петък, 25 декември 2009 г.

Лазаров ми се обади! :-) Обаждайте се и вие на своите депутати!

Според мен, кампанията "Обади се на депутат - спри тоталното подслушване!", започната от Зелените, дава резултат.

Ще бъде несправедливо, според мен, ако премълча следното:

По време на дебатите в Пленарна зала, относно предложенията за промени в Закона за електронните съобщения, г-н Димитър Лазаров от ГЕРБ обяви от трибуната, че "някакви странни субекти" му пишели СМС-и. После добави, че знаел, че има някаква кампания.

Подразнен от факта, че депутатът си позволява да назове избирателите си "някакви странни субекти", аз изпратих втори СМС на Лазаров, в който му се представям като Асен Генов - един от непознатите субекти и му давам телефона си, ако желае, да се запознае с мен.

Учудващо, на петата минута ми се обади самият народоизбран депутат. Уговорихме си среща. На 12 януари. Смятам да му предложа срещата да бъде експертна и на високо ниво. Освен него, да има и IT специалист от ГЕРБ, както и председател на групата и на ресорните комисии. Ще настоявам да има медии и да бъде записана дискусията.

Смятам, че ще е справедливо към всички онези, които с вота си ги пратиха в Парламента да защитават демократичните ценности, а не да приемат милиционерски закони.

Съгласни ли сте?

6 коментара:

  1. Давай, Асене! Покани и депутата на Атака от Бургас Стоян Иванов, който е и бивш журналист (СКАТ) и ми е много чудно какво мисли като такъв. Пратих му на 21-ви ПОДПИСАН есемес, обаче човекът не ме отрази.

    ОтговорИзтриване
  2. П.П. Мисля, че г-жа Нели Огнянова и адв. Александър Кашъмов са много ценни хора и ще бъдат много полезни.

    ОтговорИзтриване
  3. Прати ми техни координати на личния мейл: asengenov при gmail com. (Имам предвид Кашъмов и Огнянова)

    ОтговорИзтриване
  4. Ще е доста след правото за вкарване на предложения за промени в ЗЕС (тъй като трябва да се внесат до преди Нова Година).

    ОтговорИзтриване
  5. Писах вече по въпроса. Надявам се, че сините са демократи не само по време на дебатите, ами и след това и, че са внесли предложение да отпадне това, с което бяха ГРЪМКО несъгласни... Имаме ли информация по въпроса?

    ОтговорИзтриване
  6. Правилник на НС. Обърнете внимание на чл. 36 ал. 4

    Чл. 36. (1) Народното събрание работи на три сесии годишно.

    (2) Народното събрание е във ваканция от 22 декември до 10 януари, 10 дни по Великденските празници и от 1 до 31 август ежегодно.

    (3) По изключение Народното събрание може да реши дните на ваканциите да бъдат променени.

    (4) По време на парламентарните ваканции сроковете по този правилник спират да текат.

    ОтговорИзтриване