AdSense Top

вторник, 22 декември 2009 г.

Обадете ми се, господин Лазаров!


В момента тече дискусия за промените в ЗЕС. Цветанов и групата на ГЕРБ от девет кладенци вода носят колко хубав е закона. Анализи на изказванията им тепърва ще се правят.

Интересно бе друго!

Димитър Лазаров от ГЕРБ се оплака, че "някакъв непознат субект" му пратил СМС и попита кой контролира GSM операторите, че неговите телефони, дето не били тайни, ги имало в Интернет. Знаел, че имало някаква кампания, призна си Лазаров...

Господин Лазаров, ако имаше друг начин да се свържем с Вашата скромна личност, щяхме да го направим! Има ли ваши служебни телефони, има ли имейл, има ли служебен телефон на сайта на Народното събрание, за да може "някакви непознати субекти", които Ви ИЗПРАТИХА ДА РАБОТИТЕ В ПАРЛАМЕНТА, да се свържат с вас? А, господин Лазаров?

Аз вероятно съм един от "непознатите субекти", които са Ви писали следното СМС съобщение:
 Molya Vi, ne priemaite promenite v ZES, za6toto narushavat pravata ni! S uvajenie, Asen Genov
Виждате ли проблем с това съобщение? Обадете ми се на моя личен телефон 089 858 69 00 за да се ЗАПОЗНАЕМ и да обсъдим КАК ТОЧНО ТЕЗИ ПРОМЕНИ НАРУШАВАТ  ПРАВАТА НА ВСИЧКИ БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ!

Чакам да се видим преди второто четене, господин народен представител!

Ако не ми се обадите, Вие ще останете за мен същия  "някакъв непознат субект!"

3 коментара:

  1. "непознат субект"... За жалост са добре познатите ни мърлячи. Страхотен пост!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ме подразни лицето Лазаров... То, бива човек да плещи, ама все някаква мярка трябва да има!

    ОтговорИзтриване
  3. Ето затова си бях казал да не гласувам повече а пак го направих.
    Тези които избирахме вчера, днес са новите ни душмани. Колко иронично,а?
    ГОСПОДА ПОЛИТИЦИ НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ЧЕ ЗАРАДИ НАС СЕГА СТЕ НА ВЛАСТ.
    БЪДЕТЕ ПОНЕ ПО-МАЛКО АРОГАНТНИ

    ОтговорИзтриване