AdSense Top

петък, 10 юни 2011 г.

Десетдневката на Форд — Старо Стефаново (ден 7 и 8)

Отново на път. Този път маршрутът е смесен — около 70 по магистрала и горе-долу толкова по относително тежък път, с множество завои.

Мога да кажа, че вече имам достатъчно опит с Фокуса. Сравнително добре познавам възможностите на тази кола по разнообразни пътища, из различни местности. Подхождам прагматично — искам да извлека максимално от комфорта, който е създаден за шофьора. Седалката е много подвижна, което, съчетано с чупещия се волан ми позволява наистина да настроя всичко така, че да съм почти като в самолет. Само скоростта е различна, заради катаджиите, камерите и пътищата. :)

Едно обаче не ми допадна, признавам си! Или не успях да открия опцията, или е софтуерен пропуск: ако оставите музиката силно, загасвайки колата, уредбата спира, но при запалването на колата звукът стартира мигновено на нивото, на което сте го оставил преди да спрете на някоя бензиностанция.

Парчета, като това, на Крийдънс, помагат за добрата кондиция и настроение, силният звук е бунт срещу чалгата, но рязкото му стартиране на макс е рисково... :)



Така неусетно стигате до където си искате. Аз стигнах до Старо Стефаново. За два дни съчетах полезното с приятното. Разходих се из региона, но успях да свърша няколко важни за мен неща в общината. Селото е архитектурен резерват с много хубава архитектура и природа. За съжаление, чувал съм да казват, че и това място се е превърнало в апетитна хапка за новозабогатели "бизнесмени"...











Няма коментари:

Публикуване на коментар